eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy
    nie robią mnie w głąba
    Date: Fri, 25 May 2012 09:23:29 +0200

    Dnia 24-05-2012 o 16:56:42 ŁC <a...@r...to> napisał(a):

    > Czyli nie wiesz ile :-> ZTCW ok. 85 zł/m2 płyty grubości 16 cm.
    Plumpi ci już napisałże to palne i na dach się nie nadaje, a cena
    też kosmiczjna bo wychodzi około 500zł/m3.

    > Ja dla równowagi nie wiem ile liczą ekipy za wełnowanie - ktoś
    > zorientowany powie?
    Mozna samemu zrobić, taniej i lepiej.

    > Porównanie można zrobić sobie samemu - płyta pianki 16 cm to odpowiednik
    > 25 cm wełny o lambdzie 0,035.
    Dam więcej wełny i mam tą samą izolację za znacznie mniejsze pieniądze.

    > Nie widzę związku z powierzchnią dachu.
    A to szkoda bo Maniek pisze o skali, mały daszek to pryszcz, ale duży dach
    to są koszty i to poważne, dlatego liczy się tam labda i cena.

    --
    Pozdr
    JanuszK