eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-25 14:33:28
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: hk <h...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-23 15:32, hk pisze:
    > Mam ekipę polecaną na regionalnej grupie muratora. Podobno robią dobrze
    > (drogo na pewno - bo już mi ceny podali) ale dziś weszli na budowę i:

    ,,,,

    Nowe pytanie:

    Czy sufit podwieszany ZAWSZE robi się na ruszcie krzyżowym??? Czy można
    nie stosować krzyżowego?
    Moi mówią że sufit taki ciut ponad 4x3m (mam różne kawałki, np. podłużny
    prawie 5 na niecałe 2) wystarczy na pojedynczych profilach położonych
    wzdłuż. Albo w poprzek - jakoś się nie spytałem do końca - a zdziwiło
    mnie to co mówią bo profil przyścienny dali dookoła (i myślałem że to
    pod ruszt taki "jednowarstwowy" - więc mi klina w ostatniej chwili
    zabili). Wełny na tym suficie (całość pod jętkami) 15+10 ma być...