eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-25 16:08:51
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jpo3b0$lpl$1@inews.gazeta.pl...

    > Niczego ci nie upchają wełną. To trzeba okleić styropianem. Z tym jest
    > wielka zabawa.

    Racja, murlata to najtrudniejszy element calej zabawy. Ja akurat nie mialem
    mozliwosci wklejenia czego kolwiek, za to docinalem w miare idealne
    odzwierciedlenie tamtego ksztaltu, zeby welna dokladnie przylegala. Jednak
    do tej zabawy potrzebna jest bardzodobra welna, nie jakis shit marketowy.

    > Listwy przyścienne trzeba kleić do ścian żeby nimi później nie wiało jak
    > akryl peknie.
    > Zostaw te budowę. Czemu sie tak spieszysz? Powaliło cię?
    > Słuchaj mnie, bo przez to przechodze od kilku lat i nie mam żadnego powodu
    > żeby ci źle życzyć czy wprowadzać w błąd.

    Racja, odpusc sobie tych fachowcow, bo zima bedziesz tu zadawal inne
    pytania. Skoro spierniczyli raz to nie widze powodu zeby byli uczciwi drugi
    raz. To sie ma we krwi.

    Pozdro.. TK