eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    From: "kiki" <...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy
    nie robią mnie w głąba
    Date: Sat, 26 May 2012 12:36:25 +0200

    <news> wrote in message news:4fc0b05b$1$1296$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przed wlewaniem się wody przez dziury, czyli uszkodzoną membranę, to żadne
    > szczeliny wentylacyjne cię nie uratują.

    Wiesz co jest najgorsze ? Zmuszenie ekipy żeby nie palili fajek jak pracują
    z membraną.
    To jest dla nich straszna obraza.
    Ostatnio jednemu gościowi pilnowałem budowy w okolicy i były takie awantury,
    że bałem się czy mi samochodu nie porysują jak odejdę za budynek.

    Oni to traktują jak ujme na honorze jak sie mówi bydlakowi żeby nie palił
    będąc na dachu. jak chce palić to niech zejdzie. Inwestor mi mówił, że
    złośliwie strząsali popiół. Była awantura nieziemska, bo wcześniej sie
    umówiłem o niepalenie i od śroka zobaczyłem dziurę i kazałem wymienić cały
    pas na ich koszt.
    Wszyscy bydlaki. I robotnicy i ich szef, który zamiast pilnować to się
    stawiał, że zawsze pala i nic sie nie dzieje.

    No ciekawe kiedy te autostrady zamkną, te co tak teraz oddają przed euro :-)
    Przecież to nie może być dobrze zrobione w takim pośpiechu :-)