  • Data: 2016-06-04 13:28:20
    Temat: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 13:17:15 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Brawo - w koncu normalny glos na grupie :) Ale nie licz, ze tu ktos Cie
    > zrozumie. Kris zaraz napisze ze mamy sie lepiej niz etatowiec, bo telefon
    > i paliwo mozemy sobie odliczyc od podatku, a on nie :-)

    wiesz co - jest różnica miedzy zauważeniem ze pis nie ma propozycji dla klasy
    sredniej
    http://wpolityce.pl/polityka/295366-pis-nie-ma-ofert
    y-dla-klasy-sredniej-partia-jaroslawa-kaczynskiego-w
    yraznie-stawia-dzis-na-model-skandynawskiego-rownani
    a-w-dol

    a tymi bredniami o kosciele. Koles wie ze są problemy ale kompletnie błądzi jesli
    chodzi o odpowiedzi.

    b.