    Subject: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 5 Jun 2016 11:37:07 +0200

    W dniu 2016-06-05 o 09:16, Budyń pisze:
    > W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 08:21:13 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    >
    > demagogia :)

    > sterowanie centralne,
    >
    > zgoda

    > zgoda.
    > W koncu to partia socjalna.

    > to bzdura rodem z newsweeka. Demokracja byla ograniczona za IIIRP gdy tylko
    "postępowe" ugrupowania mialy dostep do powaznych mediów. To musialo wypaczac wyniki
    demokratycznych wyborów.

    PIS po prostu nie słucha narodu tylko realizuje swoje wizje, które jedna
    za drugą okazują się niewypałem.

    > calkiem nie o to chodzi - to byla niezbyt udana próba odkręcania wałkow z
    platformianych czasow czyli wyprzedazy gruntow przez zagranice (koniec okresu
    ochronnego)

    Oczywiście, że "nie o to chodzi". Chodzi o to, żeby władza całkowicie
    sterowała i kontrolowała społeczeństwo. Dlatego PIS wymyśla sobie
    preteksty, aby stopniowo przejmować kontrolę, aż do całkowitego przejęcia.

    > mianowicie?

    Choćby publiczne twierdzenia, że to wszystko czego dokonuje PIS, chce
    cały naród, bo w Polsce jest ponad 90% Katolików.
    Niestety tego nie chce cały naród. Wręcz przeciwnie, chce tylko
    niewielka garstka narodu.
    PIS w wyborach uzyskał raptem 37,58% głosów. Biorąc pod uwagę frekwencję
    50,92% oraz ilość nieważnych głosów, PIS uzyskał ok 17% poparcie
    uprawnionego do głosowania społeczeństwa. Nawet pośród tych 17% jest
    spora część narodu, która oddała głos na PIS dokonując wyboru pomiędzy
    jednym, a drugim złem w nadziei, że jak się zmieni ugrupowanie rządzące
    to chociaż zostaną rozbite dotychczasowe kliki, które zbyt mocno
    zapuściły korzenie. Aby tak się stało trzeba było doprowadzić, aby PIS
    mógł rządzić bez konieczności wikłania się w koalicje. PIS był jedynym
    ugrupowaniem, które mogło konkurować z PO czy PSL-em.
    Poza tym PIS zawsze zarzucał, że zrobiłby dobrze, ale zawsze
    przeszkadzali im koalicjanci.
    Tak, tak bardzo duża liczba moich znajomych oraz członków rodziny
    właśnie tylko dlatego oddała swój głos PIS-owi. Nawet ja zagłosowałem za
    PIS-em, wychodząc z założenia, że przynajmniej rozmontują towarzystwo
    PO/PSL i zrobią coś pozytywnego dla Polaków, albo za 4 lata to
    ugrupowanie przestanie istnieć. Byłem świadomy, że popierane przeze mnie
    ugrupowanie KM ma niewielkie szanse, bo społeczeństwo jest głupie i woli
    być okłamywane obiecankami niż słuchać prawdy i wziąć swój los w swoje
    ręce. Dlatego też głosowanie w tych wyborach zgodnie z własnymi
    przekonaniami doprowadziłoby, że przy korycie dalej byłoby PO. Tylko
    ciekawe z kim musieliby tym razem wejść w koalicję. Prawdopodobnie
    pozostałoby po staremu. O dziwo wielu ludzi, których znam dokładnie
    pomyślało tak jak ja.

    > zlapanie mordercy na podstawie ustawy inwigilacyjnej przygotowanej wlasciwie
    platforme to wina pisu :)

    Nie w tym jest rzecz. Chodzi o ograniczanie swobód obywatelskich i
    dawanie służbom możliwości takich samych jakie stosowała bezpieka w
    czasach PRL-u.

    > jakies przyklady? bo mi sie wydawalo ze faktyczna cenzurą było zablokowanie zeznan
    komorowskiego w sprawie WSI.

    Choćby milczenie kontrolowanych przez PIS mediów na temat strajku
    pielęgniarek.
    Zapowiadana cenzura internetu.

    > nie slyszalem otym, jakies przyklady? Nie to zabym byl jakos zdziwiony, wszyscy tak
    robią.

    Choćby 20 mln dla Rydzyka.

    > W sumie na razie zmiany są mocno pozytywne

    Nawet gdyby PIS zaczął ludzi mordować to Fanatycy będą mówili, że to dla
    dobra mordowanych.

    > - ale brak wsparcia klasy sredniej. Co najgorsze nie mozna sie tego spodziewac.
    Tyle ze kazda inna paqrtia tez nie da tego wsparcia - a innych zalet brak.

    PIS obiecuje mieszkania dla najuboższych. Tyle, że mieszkania te będzie
    nawet trudno utrzymać klasie średniej.

    Niestety póki co większość młodych ludzi zarabia w Polsce mniej niż
    łączne koszty utrzymania takiego mieszkania.

    Zakładamy, że wynajmuje młode małżeństwo, które chce mieć 3-4 dzieci.
    Mieszkanie 2-3 pokojowe dla takiej rodziny to jest minimum bytowe. Koszt
    samego czynszu takiego mieszkania to wydatek 500-2000zł według tego co
    podaje Szydło. Opłaty: woda, ogrzewanie prąd to koszty miesięczne ok.
    1000zł. Zatem koszt utrzymania takiego mieszkania to
    1500-3000zł/miesięcznie. Zarobki młodych 1200-2000zł na rękę i to
    jeszcze w większości na śmieciowych umowach. Zakładając, że jest
    małżeństwo i dostanie te 1500zł na 2,3 i 4 dziecko to i tak nie mają z
    czego żyć, bo na życie zostaje im pół wypłaty jednego z małżonków, pod
    warunkiem, że obydwoje pracują, a dzieci wychowują dziadkowie.

    Aby skromnie wychować 3-4 dzieci, żona musiałaby siedzieć w domu, a mąż
    zarobić minimum 4-5 tysięcy na rękę lub też dzieci musiałyby być w
    żłobku czy przedszkolu, a obydwoje pracować i każde z rodziców musiałoby
    zarabiać minimum po 2-3 tys. zł. Tylko w takiej sytuacji PIS-owe tanie
    mieszkania i 500+ mają sens.

    Aby zapewnić młodym wysokie zarobki i umowy na czas nieograniczony to
    pracodawcy muszą mieć zapewnione stabilne warunki działalności i
    sensowne koszty pracownicze.

    PIS zamiast wesprzeć przedsiębiorczość, co się od razu przełoży na
    warunki pracy i płacy, a także na podatki, woli okradać przedsiębiorców
    tylko po to, żeby pokazać się jako wspaniały dobry wujek, który rozdaje
    prezenty.

    Prawda jest taka, że im lżej przedsiębiorcom tym więcej przedsiębiorców
    na rynku, tym więcej miejsc pracy i tym więcej płaconych podatków.

    PIS robi dokładnie na odwrót, bo to co robi przynosi szybki poklask
    zwolenników, a to o czym ja piszę to proces, który wymaga czasu i
    likwidacji pasożytniczych etatów państwowych oraz oddania samodzielności
    w ręce narodu.

    Mam nadzieję,. że rozumiesz ten absurd jakim kieruje się PIS?