    Subject: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <nivaqq$1gv$1@node2.news.atman.pl> <nivec1$8kn$1@dont-email.me>
    <5753c4d6$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <2...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 5 Jun 2016 11:52:02 +0200

    > Niedawno wsparcie bylo dla niektorych majacych zostac klasa wyzsza. Nie bylo poza
    tym wsparcia dla nikogo. Teraz jest wsparcie dla najubozszych. Na wsparcie dla
    sredniakow kasy nie ma. Poza tym sredniacy daja sobie rade bez wsparcia bo za PO
    mieli takie samo jak teraz i sa dalej sredniakami. Nowy rzad nic sredniakom nie
    ograniczyl z tego co mieli do tej pory.

    Zupełnie nic?
    Rosną ceny, rosną koszty utrzymania, firmy się zwijają, ludzie zarabiają
    coraz mniej, ludzie uciekają z kraju.
    Kiedyś część Polaków pracujących za granicą twierdziło, że zarobią to
    wrócą i otworzą w Polsce swoją działalność. Coraz więcej z nich widząc
    do czego zmierza polityka państwa twierdzi, przede wszystkim PIS-u,
    deklaruje się, że już nie wróci, bo nie ma po co.

    > Za poltora roku chca zlikwidowac w takiej formie jak jest teraz ZUS. Zrobic jeden
    podatek w ktorym bedzie wszystko. Pierwszy raz po wojnie ZUS moze byc placony nie od
    wyimaginowanej kwoty a od realnych dochodow.

    To s ą tylko Twoje życzenia.
    Oczywiście jestem zdania, że wszelkie datki powinny być płacone od
    uzyskanego dochodu, ale widząc co robi PIS znajdzie kolejny sposób na
    zrabowanie narodu.
    Z resztą czym ma być opłata audiowizualna? Kolejną daniną i to niemałą.
    Dobrze, że odstąpili od debilnego pomysłu tworzenia katolickich mediów
    publicznych, a były takie zapędy.

    > Nie mozna tego nazwac pomoca dla srednich a stworzeniem warunkow zeby srednich bylo
    wiecej. Jak nie jestem fanem PISu to pewne posuniecia mi sie podobaja. Jak zrobia
    taki podatek jak mowia to jak stary jestem i obiecalem sobie ze juz nigdy nie bede
    pracowal, w kontekscie prowadzenia dzialalnosci, to zlamie obietnice i jako jeden z
    pierwszych otworze firme na nowych zasadach placenia ZUSu.

    Aleś Ty naiwny.