    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: TV 26
    Date: Fri, 23 Jul 2010 08:27:54 +0200

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:9dbg469iloqq0nisps0kk5gq1u4tmso58i@4ax.com...

    > Przed chwila pisales cos o 16 latach uzytkowania, to niby co, na 16 lat
    > musze przewidziec, co bede do niego podpinal?

    Pwinienes WIEDZIEC (a nie przewidziec) do CZEGO ten telewizor bedziesz
    wykorzystywac...
    Wiesz co - najlepiej kup sobie czarno-bialy monitorek 7"... na dodatek
    pracujacy jedynie w secamie, z kiniolem CTR i majacym programator
    umoziwiajacy zaprogramowanie 3-ch programow TV :-)

    > Wez juz przestan kolejny raz wklejac gotowe i nie swoje teksty z sieci,
    > bo odpowiedzi na temat tu niewiele. rusz w koncu mozgownica

    Przynajmnmiej szukam i odpowiadam w maire konkretnie, a nie neguje tylko nie
    podpierajac sie CZYMKOLWIEK..
    ja z tym "panem" "dyskusje" zakonczylem..
    EOT jak dla mnie