  • Data: 2021-12-18 10:01:27
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Paczkomat to rewolucyjne rozwiązanie, zamawiasz towar i odbierasz tam
    > gdzie aktualnie jesteś. Nie ma znaczenia czy jesteś na wczasach, w
    > delegacji czy u rodziny na jakimś zadupiu. Wszędzie jest już jakiś
    > paczkomat do którego dojedziesz rowerem i odbierzesz przesyłkę
    > adresowaną do ciebie.
    >
    > TG

    Ależ ja też jestem zachwycony paczkomatami i korzystam z nich
    najczęściej. Świetną sprawą jest to, że mogę wysłać przesyłkę z
    dowolnego paczkomatu do dowolnego paczkomatu w Polsce bez konieczności
    adresowania. Wszystko się robi w aplikacji na smartfonie. Po czym idzie
    się do paczkomatu, otwiera skrytkę kodem QR i po temacie, wrzuca
    niezaadresowaną paczkę, zamyka skrytkę i po temacie. Następnego dnia
    paczkę można wyjąć z docelowego paczkomatu.

    Ostatnio to nawet z córką, która była na studiach tak przesyłaliśmy
    ciuchy do prania jak dziewczyna nie miała czasu sobie uprać lub miała
    problemy z kolejką do pralki :)

    Jeszcze się zdarzają sprzedawcy na Allegro, którzy nie mają opcji
    paczkomatu, a jeszcze więcej sprzedających nie ma opcji paczkomatu za
    pobraniem. Niestety często się zdarza, że sprzedający nie mają towaru od
    ręki, a deklarują wysyłkę do 24 godzin. Dlatego wolę przesyłki za
    pobraniem, bo w razie czego jak towar nie zostaje wysłany w deklarowanym
    czasie to zamawiam u innego sprzedawcy.