  • Data: 2021-12-24 15:53:03
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.12.2021 o 15:16, LordBluzg(R) pisze:

    > Doskonale rozumiem jego zdanie:
    >
    > "Dał mi do zastanowienia Wasz tekst o uziomach "
    >
    > Czyli się zastanawia. Skoro się zastanawia to nie znaczy że chce.
    >
    > Czego nie rozumiesz w powyższym zdaniu, do którego się odniosłem?

    Ale Ty mu sugerujesz, że to uziemienie w garażu jest niepotrzebne, bo Ty
    masz ogromne doświadczenie i widziałeś setki garaży bez uziemienia i ani
    jednego z uziemieniem.

    Ja natomiast znam przepisy - wymagania prawne oraz normy, bo zajmuję się
    tym od lat, a konkretniej od 1986r. Podkreślam - cały czas zajmuję się
    m.in. badaniami bezpieczeństwa instalacji elektrycznych, dlatego prawo
    budowlane i normy muszę znać "jak własną kieszeń". Jeżeli cokolwiek,
    komukolwiek doradzam to jest to zgodne z obowiązującym prawem oraz
    normami i zawsze będę reagował na propozycje prowizorek ignorantów.