    Date: Sun, 2 Jan 2022 23:59:37 +0100
    Subject: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <61d0594d$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 02.01.2022 o 15:59, Marek pisze:
    > On Sat, 1 Jan 2022 14:38:20 +0100, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
    >> https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/pol
    ska-trzecia-od-konca-w-statystykach-smiertelnych-wyp
    adkow-w-unii-europejskiej/2mqr1jg

    > Ale ta statystyka co ma do rzeczy? Mowie o braku np. przeglądów do
    > liczby wypadków. Który kraj europejski nie wymaga przeglądów?

    Wszystkie kraje europejskie wymagają przeglądów i w stanowczej
    większości krajów europejskich, przeglądy są dość restrykcyjne.

    Są państwa w których przeglądy są bardziej restrykcyjne i w tych
    państwach notuje się mniejszą ilość wypadków oraz wypadków śmiertelnych.
    Zobacz sobie statystyki krajów europejskich.

    Tu, gdzie przegląd zaliczany jest już wtedy, kiedy auto dojedzie o
    własnych siłach na stację diagnostyczną: Rumunia, Bułgaria, Polska,
    Chorwacja, Łotwa, Litwa, Grecja - statystyki wypadków śmiertelnych są 2
    razy wyższe od średniej europejskiej i kilkakrotnie wyższe w stosunku do
    krajów w których badania i procedury są bardzo restrykcyjne:
    Skandynawia, kraje niemieckojęzyczne, Francja.

    Dla porównania masz także cały świat. Afryka, Ameryka południowa, Rosja
    z przyległościami, Azja - tam w większości krajów albo w ogóle nie ma
    przeglądów, albo są traktowane bardzo łagodnie i tam statystyki
    jednoznacznie wskazują, że liczba śmiertelnych wypadków jest
    kilkakrotnie wyższa niż w krajach w których przeglądy są wymagane i są
    restrykcyjne.

    Czego jeszcze oczekujesz? Że przyznam Ci rację, bo napisałeś z sufitu:
    "Przypominam, że są na świecie ogromne kraje gdzie nie ma np. wymaganych
    przeglądów technicznych pojazdów a ich statystki wypadków nie wybiegają
    z tego powodu powyżej norm od krajów gdzie takowe są "wymagane prawem
    kontroli,przeglądów, badań i przestrzegania procedur""

    Skoro tak twierdzisz to wskaż te statystyki krajów w których przeglądy
    nie są wymagane, a mają statystyki zbliżone do tych krajów w których są
    "wymagane prawem kontroli,przeglądów, badań i przestrzegania procedur".

    Wszystkie statystyki do których dotarłem wskazują, że jest wręcz na
    odwrót niż to co Ty twierdziłeś.