  • Data: 2010-12-08 13:33:37
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 08 Dec 2010 13:29:29 +0100, na pl.rec.dom, Przesmiewca napisał(a):

    > Mam plan zagosdpodarowania przestrzennego na mojej dzialce i nie ma
    > tu zadnej strefy konserwatorskiej, a mimo to kolor dachu zostal zakwestionowany.
    > Nieslusznie? To sam widzisz, jak dziala aparat urzedniczy w mojej gminie.

    Plan dotyczy chyba jakiegos wiekszego terenu a nie Twojej dzialki, sam
    jestem urzednikiem i wiem jak ten system dziala, nie wierze ze urzednik w
    gminie moze narzucic komus kolorystyke dachu, nigdy nie widzialem takich
    zapisów w mpzp, albo sobie cos wymysliles, albo udajesz Greka... jesli juz
    to kolorystyke dachu narzucil Ci konserwator zabytków w wytyczych do
    decyzji o warunkach (ale jesli jest plan mpzp to miales tylko wypis z
    planu) lub w pozoleniu na budowe ktore dostales w starostwie... Jesli nie
    wiesz jak przebiega strefa konserwatorska zobacz w Studium w swojej gminie,
    w strefie nie musza byc zabytki ruchome czy nieruchome... moze byc ochrona
    krajobrazu...