  • Data: 2010-12-08 15:04:50
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ido5pp$mbh$2@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-12-08 15:44, Kris pisze:
    > I to ma być argument przeciwko normalności?
    Moje pytanie brzmiało:
    "Co z tego ich głoszenia wynikło? Maja gdzieś tam raj na ziemi? Jeśli tak
    to napisz gdzie to jest."
    Jak widzisz pytałem czy "MAJĄ" "GDZIE TO JEST"
    A dostałem odpowiedż "MIELI" "50 LAT TEMU"

    Byś moze Quent żył 50lat temu w Ameryce lub w RFN po wojnie bo napisał "Jak
    ktoś nigdy nie żył w normalnym systemie to i socjalizm jawi mu się jako
    normalność"
    Wywnioskowałem z tego że Quent wie gdzie teraz jest "normalny system" i
    podzieli się tą wiedza ze mna.