  • Data: 2010-12-08 13:46:34
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z koniem sie kopac nie lubie.

    Z koniem nie warto bo silniejszy.

    > Nie mam na to wpływu wiec mi to wisi.

    Są tacy, nazywa się ich patriotami często, którym nie wisi wszystko poza
    własnym interesem.

    > Ciesze się tym co mam i tym co jest.

    Twoi potomkowie na pewno to docenią

    > Co Was w tej Polsce trzyma?

    Kocham Polskę, Ty chyba nie bardzo...

    > Widocznie obywatelom to pasuje skoro głosuja jak głosują
    > Podobne tezy do Twoich głosi nijaki Korwin Mikke ale to folklor
    > polityczny. Lubie czytac jego felietony ale w charakterze folkloru.
    > Polecam

    Podobne tezy głoszą/głosili z tych znanych (nie wszyscy żyją) Frederic
    Bastiat, Friedrich August von Hayek (Noblista z ekonomii), Milton Friedman
    (także Noblista z ekonomii), Murray Rothbard, Ron Paul (kongresmann USA)
    Polecam!