    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: "Tania" wierzba - kogos porabalo
    Date: Tue, 08 Oct 2013 13:13:35 +0200
    <6...@g...com>
    <8...@g...com>

    W dniu 2013-10-08 12:11, k...@g...com pisze:
    > W drewnie opałowym płaci się za kilowatogodziny jakie w nim siedzą. Za nic więcej.
    W gniazdku z prądem są takie same kilowatogodziny i liczy je sprzedawca z
    dokładnością do jednego procenta. Tylko kupowanie na wagę ze znaną wilgotnością ma
    sens. Przy kupowaniu na wagę nie ma praktycznego znaczenia co za drewno. Brzoza
    okazuje się tak samo dobra jak grab. Według mnie cena drewna jest za wysoka.
    Kilowatogodzina powinna z niego wychodzić taniej niż z węgla. A jak dołożyć to że
    oszukają przy sprzedaży to palenie drewnem okazuje się bardzo drogie.

    Hmmmm - niby dobrze, ale jest kilka rodzajow kilowatogodzin. Ja do
    swojego domu kupuje takie:
    - tanie kilowatogodziny - zamkniete w weglu
    - wygodne kilowatogodziny - te pochodza z gazu
    - przyjemne kilowatogodziny - w drewnie do kominka
    - prądowe kilowatogodziny - te z gniazdka elektrycznego.

    Jak widzisz - mam wybor (i znam konsekwencje wybrania w danej chwili
    kazdego z tych wariantow) i w zaleznosci od warunkow i mojego widzimisie
    wszystkie te rodzaje kilowatogodzin wykorzystuje...

    Pozdro

    Maseł