  • Data: 2013-03-26 10:24:02
    Temat: Re: Technologie. materiały w temacie hydrauliki
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Irek N. wrote:

    > Pozostają rury i osprzęt. Myślę o technologii PEX, ale nie mam
    > sprecyzowanego producenta.

    Ja polecam system Hep2O firmy Hepworth. Gwarancję czasowo dają jak
    na najlepsze PEXy, a system doskonale nadaje się do "refaktoryzacji"
    wprowadzania ulepszeń, i -- zwłaszcza -- budowy przyrostowej, co ma
    znaczenie, jeśli musisz mieszkać w remontowanym domu/mieszkaniu.
    W przypadku PEXa będziesz biegał za panem ze stosowną zaciskarką,
    w Hep2O wyciągasz nożyce i po 10 minutach masz poprawione. Co
    wyjdzie taniej, to nie wiem, statystyk nie prowadzę, ale PEXowe
    złączki dobrego producenta też trzepną po kieszeni.

    Pozdrawiam, Piotr