    From: "MK" <x...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Telewizor - prośba o doradzenie
    Date: Tue, 12 Jan 2010 21:22:49 +0100

    > Nie piszesz do czego ci ten TV konkretnie wiec nie wiadomo jakie masz
    > potrzeby. Teoretycznei wiec mozesz kupic jakikolwiek.

    szczerze?
    Ja ogladam wiadomości/fakty, dzieci bajki. Małżonka nawet nie wiem może
    jakiś serial jak mnie nie ma ;) Raz w tygodniu, może na dwa tygodnie, trafi
    się film jakiś w TV.
    Jak to nazywam filmy "laptopowe" ogladam na rzutniku (pewnie kilka razy do
    roku).
    Póki co mam kablówkę, ale w tym roku przeprowadzam sie do domu. A co tam
    będę miał to nie mam pojęcia.
    No a muszę kupić bo stary, więcej jak 15 lat, soniacz się zepsuł :(