  • Date: Mon, 18 Jan 2010 00:22:54 +0100
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Telewizor - prośba o doradzenie

    MK pisze:
    > Przeglądam w necie telewizory. Interesują mnie takie w przedziale cenowym
    > 2-3kPLN. Przekątna ok 40". Ale jest ich tam setki jeśli nie tysiące i już
    > mam obłęd w oczach. Znalazłem pasujący mi model SONY Bravia LCD KDL-40P5600
    > w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego w
    > tym przedziale cenowym?
    > Z góry dziękuję :)

    Ja ostatnio kupiłem Samsung LE32B550 i jestem mile zaskoczony jakością
    obrazu na sygnale z kablówki osiedlowej, mój monitor LCD 19" wstydzi się
    czerni i jakości obrazu, którą ten TV daje, dźwięk też jest OK. TV, jak
    wiele innych, choć ładny. Jedna rzecz, która mnie zachwyciła po zakupie,
    a na co nie zwracałem uwagi - to pilot - takiego super pilota nie miałem
    nigdy w ręce, leży elegancko, wszystko łatwo dostępne, wspaniale
    wyważony pilot. Proszę sobie sprawdzić w sklepie.