  • Data: 2013-05-19 15:42:43
    Temat: Re: Temat rzeka - pralka.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Padł nam programator w Polarze, koszt nowego ponad 3 stówki. Jako że
    sytuacja gówniana (jeden roczniak produkuje, drugi niedługo się
    wykluwa), kupiliśmy szybko używane szkopskie miele za 5 stówek. Pierze
    cicho, jedynie przy wirowaniu jest głośno ale to raczej nie do
    uniknięcia. Jak się chce mieć suche ciuchy to się włącza program
    wirowania jeszcze raz po praniu. Prasuję 10% wsadu więc nie mam
    pojęcia czy to co wychodzi z pralki dobrze się prasuje czy nie :>
    Części można kupić bez problemu, po 3 latach małżonce zbrzydła
    uszczelka pod deklem więc kupiłem nową. Nie wiem czy łożyska są
    wymienne, pewnie tak, ale póki co nie wnikałem bo nie słychać ich. 2
    pralki dziennie to standard, pralka działa u nas 4 lata i na razie nie
    wygląda jakby miała padać. Nie wiem czy jest ekonomiczna, przy koszcie
    jaki generuje potomstwo w zasadzie wisi mi to. Piorę w niskich
    temperaturach jak jest możliwość i na tym oszczędzam ;)
    Kupna nowego szajsunga czy innego beko nawet nie rozważam, patrząc jak
    się pałują znajomi mówię stanowcze NIE ;)

    L.