  • Data: 2010-10-28 07:29:52
    Temat: Re: Temat solarny, spostrzezenia.
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:iaa7e6$ndr$1@news.onet.pl...

    > Dla tego napisalem, ze masz prawo byc drobiazgowy. Dla mnie to ciagle
    > przyklad, nie zastanawiam sie nad tym. Mozna by wyszukac inny kolektor,
    > prawdopodonie bedzie mial te same rury.

    Nie, nie o drobiazgowośc chodzi ale o nieuczciwość sprzedawcy oferującego
    kolektory Ulrich 1800/24 na allegro.
    Z przytoczonego protokołu z badań, o wskazanym na allegro numerze,
    dowiadujemy się przecież o parametrach kolektora 1800/18 a nie oferowanego
    800/24. Są to generalnei dwa rózne kolektory mimo że zbudowane są ze
    wspólnych elementów składowych. Ze wskazanego protokołu potencjalny inwestor
    dowiaduje się że w instytucie kolektor został obmierzony i przetestowany i
    podane są jego wymiary, powierzchnia czynnej apertury, przepływ glikolu,
    współczynniki sprawności, wartości uzyskanych temperatur, mocy i różne
    kreślone sa charakterystyki tego konkretnego. A już napewno faktem nie do
    zaprzeczenia jest że już na samym wstępie protokołu pisze jak byk że test
    dotyczy kolektora 1800/18.

    Gdybym był inwestorem i miał startować w jakimś przetargu albo dostałbym
    kredyt z banku gdzie wymagane by były np. badania kolektora w takim
    instytucie to realizując inwestycję w oparciu o kolektor 1800/24 miałbym
    bardzo poważne problemy z odbiorem gdyż nadzwyczajniej w świecie 1800/24
    badań tych nie przechodził. Nie mam na niego certyfikatu z tych badań i
    kropka. Nie ma dyskusji. W plecy jestem poważne kwoty tytułem kar i
    zobowiązań.

    To nie są drobiazgi! To jest poważne naciąganie klienta i w takich Niemczeh
    dawno by już ktoś zawiadomił ich odpowiednika naszego UOKiK.

    Marek