  • Data: 2010-10-29 17:33:09
    Temat: Re: Temat solarny, spostrzezenia.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cca6ebe$0$22814$65785112@news.neostrada.pl...

    > No ciekaw jestem jaki będzie efekt.

    Jak pogoda pozwoli to opisze co i jak. Niestety nie bede mogl zliczyc mocy,
    chyba ze szacunkowo.

    > Ja mam wszystko w tej otulinie chłodniczej a przy kolektorach ta taśmą
    > którą kupiłeś owijałem
    > gdyż od słońca ta otulina jakby się starzała i zaczynała się obsuszać na
    > powierzchni i pękać.

    A no wlasnie. Ja wszystkie dachowe instalacje jakie widze sa pozostawione z
    sama otulina do tego cienka.

    > Wspominałem o tym ze pękają. Jedna taka rura w sezonie i cały zysk zimowy
    > względem płaskiego idzie w dupę.

    A no. Co prawda grzac bedzie, ale zima pradoksalnie nawet gorzej jak plaski.

    > Napisz czy ci uwzględnią gwarancję, jestem ciekaw bo wiesz to jest temat
    > dość gorący.

    To pekniecie jest szczerze mowiac dosc dziwne i dla czego tylko jedna?
    Przychodzi mi do glowy, ze prozni w niej nie bylo i wzrost temp. spowodowal
    rozszerzenie gazu i uszkodzenie rury w najcienszym chyba miejscu. Reszta
    przezyla bez stresu kilkanascie miesiecy. W sumie calosc nie wydaje sie byc
    malotrwala a szklo stosunkowo grube.

    Pozdro.. TK