  • Data: 2010-10-30 00:30:09
    Temat: Re: Temat solarny, spostrzezenia.
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:iafeim$prh$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Nie.
    > Stojacym z boku daja satysfakcje z i tak niezmiennego zdania.

    Moje zdanie jest zmienne jeśli sytuacja się zmienia, chociaż w temacie
    solarów akurat się nie zmieniło, bo dalej są zbyt drogie. Chcę solarów, bo
    są fajne. Niefajna jest cena. Przy obecnej cenie są one dla małego zużycia
    wody ekonomicznie nieopłacalne. Są fanaberią.

    > Jakie dla Ciebie znaczenie ma zywotnosc instalacji? Nawet gdyby byla
    > bezawaryjna przez 100 lat to i tak dla Ciebie bedzie nieoplacalna, bo tak
    > wymysliles, bo tak dla Ciebie jest dobrze i juz.

    Średnia żywotność instalacji powyżej 15 lat pozwala na niższe koszty
    amortyzacji. Poza tym lubię kupować rzeczy, które będą działać przez
    kilkanaście-kilkadziesiąt lat.

    > Moja corka, wczesna nastolatka juz pod prysznicem siedzi kilkanascie minut
    > a z tego co mowia znajomi to wcale nie jest zly wynik. Podobno z czasem
    > bedzie juz tylo gorzej. Ja tez lubie posiedziec w cieplej wodzie, wiec dla
    > mnie

    Odkrywanie własnej seksualności zabiera czas i ciepłą wodę. Za parę lat
    znajdzie sobie chłopaka i załatwi prysznic w 3,5 minuty.

    > Nic nie wiem o pekaniu po paru latach. Jedna pekla po stosunkowo krotkim
    > czasie a moze i po pierwszym podgrzaniu, kto to wie? Byla wadliwa i tyle.

    Statystyka przedstawia się nieciekawie.

    > Poza tym skoro o tym dyskutujemy to kazdy postronny czytacz wezmie i ten
    > aspekt pod uwage i moze wybrac o wiele dluzej sprawdzone kolektory plaskie
    > ktore nie wykazuja takich problemow. Dyskusja ma charakter przy okazji
    > pouczajacy i tak proponuje do tego podchodzic. Inwestycja wcale nie jest
    > dla wszystkich zla tylko trzeba dobrac odpowiednie komponenty.

    Ano tak. Ja się przecież uczę i liczę...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/