  • Data: 2010-10-30 12:39:06
    Temat: Re: Temat solarny, spostrzezenia.
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ccb6749$0$21011$65785112@news.neostrada.pl...
    > Odkrywanie własnej seksualności zabiera czas i ciepłą wodę. Za parę lat
    > znajdzie sobie chłopaka i załatwi prysznic w 3,5 minuty.

    W 3,5minuty to zdąży się co najwyżej podmyć na bidecie.
    Twoja żona naprawdę potrafi w 3,5 minuty się wykąpać pod prysznicem?
    Nie wiem komu mam współczuć. Tobie, czy twojej żonie której zabraniasz
    dłuższych kąpieli.

    > Ano tak. Ja się przecież uczę i liczę...

    Ależ taki dusigrosz jak ty, co wylicza na prysznic żonie czy córce 3,5
    minuty w życiu nie kupi solarów.
    Ty prędzej zainwestujesz w miednicę i szare mydło.

    Marek