  • Data: 2010-10-31 16:42:59
    Temat: Re: Temat solarny, spostrzezenia.
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ccd875c$0$22810$65785112@news.neostrada.pl...
    >Niemcy mają mnóstwo darmowego prądu z wiatru, dlatego za kilowatogodzinę
    >płacą 2x więcej od nas.

    Masz zerowe pojęcie o kosztach energii w Niemczech i o tym jakim obciążeniem
    dla budżetu domowego jest u nich utrzymanie gospodarstwa w porównaniu do
    nas. Mieszkałem 9 lat w Austrii a tam warunki i mentalność dość podobne jak
    w Niemczech. Wiem ile płaciłem za prąd i gaz. Woda natomiast była i jest za
    nadal darmo. Aby dbać o najuboższych, kwota wolna od podatku w Austrii
    wynosi 10tys euro podczas gdy u nas jeszcze niedawno zarabiając w roku 10tys
    euro trafiałeś w II próg podatkowy stając się obiektem zazdrości urzędników
    skarbowych i sąsiadów.

    Marek