    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Thu, 19 Sep 2013 03:02:03 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Termowentylatory - pytania
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 19 września 2013 05:28:46 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Jak już pisałem, nie jest. Może Tobie się trafił jakiś dokładniejszy,
    >
    > ale to pojedynczy przypadek.

    > No nie musi

    > Patrz punkt 1

    > Chyba po to, żeby się przegrzewał i zapalił.

    > Gratuluję

    > Jak się im dławi przepływ powietrza ocieplaczem

    > To zależy, gdzie się go używa. Jak w pomieszczeniu czystym, to za wiele
    >
    > się nie nazbiera.

    > I równocześnie go skutecznie dusi powodując przegrzewanie

    > Mam jeszcze dwie sprawne Farelki z PRL. Mają po minimum 24 lata

> [...]

    To ze masz inne zdanie na jakiś temat niż ja nie znaczy że masz rację tylko że masz
    inne zdanie. Nigdy nie widziałeś ocieplacza a twierdzisz że się nie nadaje. W
    ubraniach ten materiał nazywa się ocieplaczem a w fabryce filtrów powietrza nazywają
    to włókniną filtracyjną. Napisałem ocieplacz bo pod taką nazwą jest dostępny w
    sklepach. Każdy kto używał termowentylatora i korzystał z połowy mocy wie ze na nie
    używanej grzałce po kilku tygodniach odkłada się spora warstwa kurzu. Ocieplacz vel
    włóknina filtracyjna nie dopuszcza do takiej sytuacji. Jedyna upierdliwość to trzeba
    ja wymieniać jak się zrobi szara. Można i odkurzaczem oczyścić ale mnie się nigdy nie
    chciało bo najcieńszy ocieplacz jest zbyt tani żeby trzeba było na siłę go
    oszczędzać. Kawałek na termowentylator może kosztować ze 20- 40 groszy i wystarcza na
    minimum dwa tygodnie. Dodatkowa zaleta to że mniej kurzu przypala się na grzałce.
    Ważne to jest dla alergików.