  • Data: 2015-06-01 08:20:02
    Temat: Re: Trawnik, chwasty i chemia
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.05.2015 15:34, Adam Sz. wrote:

    > Nooooooooo to jest jak niebo, a ziemia :-) Jak sie zepsuje wysuplaj troche
    > wiecej kasy i kup cos wiekszego (moja obecnie widze 1500 kosztuje). Zobaczysz,
    > ze koszenie moze byc przyjemne ;-)

    Adam Sz, muszę powiedzieć, że reprezentujesz wysokie kung fu. Na moje
    masz już status mistrza i to pewnie od kilku lat ;-).

    Skoro zeszło się na sprzęt. Na allego jest jedna kosiarka, która jest
    bardzo popularna.
    http://allegro.pl/kosiarka-husar-bs-675-seria-5-w1-6
    -km-naped-i5205226699.html

    Wydaje się być wszystko mająca. Co o niej sądzicie?

    BTW. Vikingi są drogie ;-) Aby mieć vikinga w tej klasie, co powyższy
    Husar trzeba by wydać ze 2000zł.

    --
    GreDi