  • Data: 2015-06-01 09:19:30
    Temat: Re: Trawnik, chwasty i chemia
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 08:20:37 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:

    > Skoro zeszło się na sprzęt. Na allego jest jedna kosiarka, która jest
    > bardzo popularna.
    > http://allegro.pl/kosiarka-husar-bs-675-seria-5-w1-6
    -km-naped-i5205226699.html

    > Wydaje się być wszystko mająca. Co o niej sądzicie?

    Rzeczywiscie wydaje sie porzadna. Mnie sie tylko nie podoba ten miekki kosz.
    Moj jest w calosci twardy. Funkcja automatycznego mycia po podlaczeniu weza
    - ciekawa sprawa, nie widzialem jeszcze czegos takiego w akcji :-)

    Nie pokazali noza - do mulczowania jest inny, z podwojnym ostrzem,
    o cos takiego:

    http://static.agropomoc.pl//Uploads/agrox/8/zm_image
    _842462705.jpg

    Ale pewnie jest.. Jej odpowiednikiem w ALKO jest:

    http://allegro.pl/kosiarka-al-ko-525sp-highline-6-5k
    m-51cm-4w1-olej-i5397602448.html

    ALKO moge smialo polecic - to faktycznie produkt niemiecki. HUSAR wyglada
    mi raczej na solidnego chinczyka z porzadnym silnikiem - jak jest w
    rzeczywistosci to nie wiem :-) Nie wiem czy ta to ma - moja ma jeszcze
    regulowana predkosc napedu. Przydaje sie do koszenia przy krawedziach,
    czy przy mulczowaniu (trzeba troche zwolnic).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.