  • Data: 2015-05-31 16:06:55
    Temat: Re: Trawnik, chwasty i chemia
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 31 maja 2015 14:06:52 UTC+2 użytkownik AA napisał:

    > Na taką powierzchnię (w sumie 1500m2, tak?) więcej się nazawracasz, niż nakosisz
    tym traktorkiem, chyba, że polecisz na bogato i kupisz zero-turna (ale to znowu bez
    20k+ nie podchodź).

    Mowisz? Mozesz miec racje bo wszystkiego i tak nie skosze traktorkiem, bedzie
    tak czy siak trzeba odpalic zwykla kosiarke i tu i owdzie dokosic. Aczkolwiek
    poki co mam taki kawalek jakies 1000-1200m2 na ktorym jest tylko kilka
    drzewek posadzonych, a tak to jest teren dlugi gdzies na ~100m, szeroki
    od ~15m do 5m - tu by sie traktorek w sumie sprawdzil :)

    Pozatym - w tej chwili calosc na spokojnie kosze w ~1,5h, jak dorosnie ostatni
    kawalek to bedzie pewnie z 2h trzeba (moze 2,5h na przerwy ;). Gore kosze
    rzadziej i ona wolniej rosnie, bo jej nie nawoze. Pozatym drzewka podrosna,
    cienia bedzie wiecej to i powinna jeszcze zwolnic :)

    Zobaczymy, narazie kosiara spisuje sie wystarczajaco dobrze :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.