  • Data: 2009-06-18 11:40:09
    Temat: Re: Trawnik - kosiarka ????
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a masz moze jakiś typ co do traktorka prócz określenia mocy ????
    Nie znam tego rynku. Mam doświadczenie jedynie z moim Murray 15,5KM, który
    jest urządzeniem 'siermiężnym', prostym i nieprecyzyjnym. Kupując traktorek
    trzeba wybierać raczej solidniejszą firmę i raczej nie podstawowy model.
    Kupując używkę trzeba pamiętać o trwałości silnika - niektóre podobno
    obliczane są zaledwie na paręset godzin pracy. Dzisiaj szukałbym czegoś z
    2-cylindrowym B&S i dobrym tłumikiem. Najlepiej, żeby poziom hałasu był
    <98dB. Sprawdzić trzeba, czy ma opcję mulchowania i ile kosztuje. Kosz na
    trawę to też niegłupia sprawa, choćby do zbierania liści (jak drzewa
    urosną), ale dla mnie to odległa opcja. Skrzynka chyba najlepiej
    hydrostatyczna, ale jest też najdroższa. Skrzynka nieźle dostaje jak np.
    ciągniesz ważacy 150kg aerator (u mnie niekiedy koła się kręcą w miejscu).
    Temat rzeka bardzo mało znany w Polsce. Polecam fora US.

    Pzdr.
    Adam