  • Data: 2009-06-20 20:13:35
    Temat: Re: Trawnik mi się zaperzył :(
    Od: Niewe <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bokomaru pisze:
    > gdzies jest błąd. zakładam, że wiesz, jaką masz ziemię. Może poprzez
    > nawożenie zakwasiła się lub przezasadowiła?

    Cholera wie. W kwietni nawiozłem nawozem do trawników Susbstrala i trawa
    ładnie się wybarwiła i jeszcze rosła.

    > moze za często podlewasz? ja robię to raz na tydzień lub rzadziej, jeśli
    > pada.

    Automat mam ustawiony na codzienne podlewanie koło szóstej rano. Po
    osiem minut na sekcję (sekcje częściowo na siebie zachodzą) Jak pada
    czujnik wyłącza system.
    To dużo czy mało?

    > co znaczy "nie rośnie"? nie zagęszcza się?

    Przedtem kosiłem raz w tygodniu i wychodziło mi z tego około 7-9 pełnych
    koszy od kosiarki. Dzisiaj skosiłem po 1,5 tygodnia od ostatniego
    koszenia i wyszły mi dwa kosze.

    > a może poszło w łodygę i
    > kosisz łodygi? tak kombinuję, skoro twierdzisz, że perz kłuje? u mnie na
    > kawałku, gdzie jest - a raczej był perz - nic nie kłuło.
    > może za nisko kosisz?

    No właśnie to się chyba tak usrało od kiedy skosiłem niżej niż zwykle. :/