  • Data: 2009-06-22 06:45:36
    Temat: Re: Trawnik mi się zaperzył :(
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu może być pies pogrzebany. Koszę na 5.5 cm.
    Zależy od gatunku trawy ! Zazwyczaj właściwa jest wysokość koszenia 5-7,5cm.
    Ścinamy nie więcej, niż 1/3 wysokości, czyli dla trawki docelowo 5cm kosimy
    przy max 7,5cm. Wyższa trawa (docelowa) ma zwykle lepszy system korzeniowy i
    jest odporniejsza na chwasty/choroby/suszę. Jak dopuścisz do 'wykłoszenia',
    to pozostaną suche patyki, które wyglądają 'średnio'. I one pozostają już do
    końca sezonu a nawet (w postaci filcu) dłużej.

    Pzdr.
    Adam