  • Data: 2009-06-25 07:32:34
    Temat: Re: Trawnik mi się zaperzył :(
    Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Niewe pisze:

    > Sęk w tym, że od pewnego czasu nie bardzo mam co kosić. Trawa jakby
    > przestała rosnąć, ewentualnie rośnie baaaaardzo powoli.

    To trzeba nawieźć. Ostatnie opady skutecznie dowiodły mi że moje obawy
    przed przenawożeniem trawnika były bezzasadne. Po jednym nawiezieniu
    trawa rośnie gęsto i bujnie, jest soczystozielona... po czym po trzech
    koszeniach domaga się więcej papu, inaczej nie chce dalej rosnąć i robi
    się żółtozielona. Jak podsypię nawozem, znowu gęsto rośnie i jest piękna.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio