  • Data: 2018-10-28 20:36:00
    Temat: Re: Trwałość gazowych kotłów c.o.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma jak własne źródło ciepła.

    moja mama ma mieszkanie spółdzielcze. musi korzystać z kaloryferów. moze
    je wymontować, ale współudział w ogrzewaniu i tak będzie miała. Ma
    podzielniki. jest kobietą starej daty i nie wymaga wysokich temperatur.
    wiec z tego co i tak płaci co miesiąc za ogrzewanie, ma na koniec roku
    zwrot. duży. 2 miesiące nic nie płaci - przeksięgowują jej.Tyle ze dla
    mnie to nie komfort. jak tam jade z wnukami to pierwszy leci kaloryfery
    odkręcać.
    W centrum Bytomia jest wielka nagonka na ogrzewanie miejskie. miasto
    zryte, ciężko się autem jeździ. nie wiem dlaczego ludzie to "łykają" bo
    część ludzi już ciepło ma i oni zeznają że płacą 4.1 za m? mieszkania,
    lato czy zima i to bez podzielników. więc jak jeden reguluje ciepło
    mieszkania takim czy innym otwarciem okien - reszta się na ten komfort
    zrzuca. ToMasz