    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Trzesienie ziemi
    Date: Tue, 15 Mar 2011 00:58:25 +0100

    news:ilm5jo$a6h$1@mx1.internetia.pl...

    > Maniek, dopiero co pisales, ze to nie wstrzasy sa przyczyna klopotu.

    Wstrzasy, ale bezposrednia przyczyna nie byly wstrzasy a zalewajaca fala
    tsunami. To paradoks, odporna na wstrzasy elektrownie unieruchamia woda z
    oceanu na ktora nie byla przygotowana.

    > Uhm, a jak wybuchnie cale paliwo we wszystkich samochodach stojacyh w
    > korku tez bedzie nieciekawie.

    Posprzataja i reszta dalej bedzie mogla jezdzic nawet tego samego dnia.

    > Podobnie jak przed wybuchem paliwa w samochodzie.

    > Nasza wiedza jest wystarczajaca, a jesli sie upierasz, ze klopot z
    > reaktorem dowodzi, ze jest niewystarczajaca, to w przypadku rafinerii
    > nalezaloby uznac, ze skrajnie niewystarczajaca, jakos nie zauwalylem bys
    > byl przeciwko rafineriom.

    Ja mam podejscie asekuracyjne. Nie potrafimy neutralizowac skutkow awarii.
    Potrafimy atomy obslugiwac, wiemy co i dla czego, ale skutki nas
    przerastaja. Jedyne co mozemy to uciekac i co gorsza po bedzie tylko gorzej.
    To rzucanie zapalona pilka w skladzie z otwarta benzyna. Umiemy rzucac i
    lapac, ale jak wypadnie to sie dopiero jazda zaczyna.
    No dobra calkiem OT.

    Pozdro.. TK