eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej › Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
  • Data: 2013-03-18 10:05:11
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bea1009a-019b-4718-8d09-b9b0edfaa508@googlegrou
    ps.com...
    >Mogą jeszcze zrobić tak:
    >http://wyborcza.biz/Waluty/1,111132,13574573,Panika
    _na_Cyprze__Panstwo_siegnelo_po_oszczednosci.html
    >Dla naszego dobra oczywiście.;)

    To wszystko co obserwujemy z ratowaniem dupsk banków zmierza w bardzo złą
    stronę. Ideałem jest dla mnie opcja Islandzka. Cypryjczycy to gorąca
    południowa mentalność. Mam nadzieję że zrobią rozpierduchę i przepędzą
    baksterów na strony świata.
    Szkoda tylko że oglądają to nasi rządzący i chętnie biorą z takich rozwiązań
    przykład. Więc tylko patrzyć kiedy i u nas sięgną po cudze.

    Marek