eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej › Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
  • Data: 2013-03-20 00:15:04
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote in message
    news:kiafhb$98g$1@news.dialog.net.pl...
    > Myślisz, że ucieknie ruskim jakby zlecili ? :-)

    > Właśnie to mnie zastanawia najbardziej. Ilość kapitału zagranicznego jest
    > tam przecież ogromna. Jak to jest więc możliwe, że okrada się ludzi w
    > majestacie prawa?
    > Ja nie wierzę, że to przejdzie.

    Powiem dyplomatycznie tak. Całe szczęście, że świat jest spolaryzowany na
    USA, Rosję i Chiny. Inaczej politycy by nas załatwili.
    Na Chiny za podróbki czy Rosję za podatek 13% nikt embarga dzisiaj nie
    nałoży. Na Cypr też nie nakładali, bo tam Rosujski kapitał.
    Gdyby były tylko USA to dzisiaj byśmy byli niewolnikami ich patentów na
    powietrze, którym oddychamy.
    Mam nadzieję, że precedensu nie będzie i Rosja im pzygrozi.

    > Inna bajka, to dlaczego UE zaproponowała takie rozwiązanie? Czy
    > wcześniejsze pomoce krajom potrzebującym były tak głupio obwarunkowane?
    > Nie były! O co więc chodzi z tym Cyprem? Nic a nic nie rozumiem :(

    Ja też nic z tego nie rozumiem :-(
    Jeżeli tak sie dogaują za plecami wyborców to będzie rewolucja. Przecież
    żaden wyborca nie dawał mandatu do takich działań żadnemu politykowi.

    Ale kto konkretnie robi te umowy? Nasi europosłowie? Ci ? Którzy to
    obmyślają? To kto rządzi w tej Brukseli? Po co są te wybory?