  • Data: 2019-02-28 14:20:10
    Temat: Re: Tv box
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 lutego 2019 14:12:30 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu czwartek, 28 lutego 2019 14:02:22 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:
    > http://www.biedronka.pl/pl/product,id,100220,name,sm
    art-box-android-tv "Produkt aktualnie niedostępny w ofercie". Ale i tak zajrzę do
    Stonki.

    > W tym tygodniu na 100% u siebie w Biedrze widziałem. Przy wejściu takie oszklone
    gabloty maja i w jednej z tych gablot lezał
    > Ale pełno podobnych na allegro i aliexpres
    > Patrz na podstawowe parametry bo reszta to tylko różnica w kształcie obudowy i
    rożne loga

    Jakis czas temu sie tym interesowałem to jak zaczełem porównywac co tam w srodku jest
    to wyszło że różnice tylko w obudowach i logu "producenta"
    Przynajmniej u chinczyków tak było
    Na allegro to samo co na aliexpres tylko minimalnie droższe
    Tylko patrz żeby była szybka wysyłka z Polski a nie pośrednictwo z Chin
    Ja w końcu kupiłem dekoder sat z Enigmą i mam tam praktycznie to samo co w tych
    boxach
    Ciekawe czy Raspberry Pi by się nie nadało- Pi b 3plus już poniżej 200zł za komplet
    widziałem na olxie bodajże