  • Data: 2009-05-22 15:06:32
    Temat: Re: Tynki gipsowe czy cementowe?
    Od: Mat <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Maj, 16:58, Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:
    > Ja bym wybrał gipsowy - szybko się go kładzie, tworzy równą powierzchnię,
    > jest akumulatorem wilgoci (buforuje zmiany wilgotności powietrza w
    > pomieszczeniu).

    Czyli oznacza to że jeśli w mieszkaniu występują prawidłowe warunki
    jeśli chodzi o wilgotność (czyli nie jest po prostu bardzo wilgotno)
    to taki tynk po prostu pochłonie całą wilgoć i efektem będzie suche
    powietrze ?
    Nie to żebym się czepiał ale wynika z tego że to dobre rozwiązanie do
    piwnicy albo jaskini :-)

    Mat