  • Data: 2009-07-20 06:31:36
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lip, 07:01, "Tornad" <t...@v...pl> wrote:

    > Czytalem wiekszosc wypowiedzi i odradzam stosowanie katowek i wycinania
    > materialu narozy, bo te tarcze sie nagrzewaja i one moga poczynic wiecej
    > szkody niz pozytku; po prostu ten styropian bardzo brzydko sie wytopi.
    Tornad - ja w przeciwieństwie do Ciebie tego próbowałem.
    ;-)

    To nie jest kawał grubego betonu tylko kilka mm kleju....
    Raczej problemem jest to żeby nie ciąć zbyt głęboko.

    > Proponuje od strony okien wywiercic cienkim wiertlem otworki celujac w te
    > perforacje w katownikach.

    Kiepsko to widzę bez użycia promieni X.
    ;-)

    >Otwory w rozstawie co okolo 20 cm. Potem drugim,
    > nieco grubszym wiertlem je poszerzyc do srednicy okolo 4 mm i przez te otworki
    > wstrzykac pianke poliuretanowa.

    To nie jest jakaś kosmiczna dziura. to po prostu szparka często
    poniżej 1mm. Pianka nie podejdzie. A jak podejdzie to odsadzi.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.