  • Data: 2009-07-20 08:24:23
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:bf265954-ea4f-43fd-8625-

    >W połowie białego pasa. Bez względu na to gdzie kończy się siatka z
    >narożnika. Potem szlifierką z papierem ściernym zeszlifować (sfazować)
    >pozostałą połowę białego pasa i na to naciągnąć nową siatkę. Zrób
    >próbę szlifowania na wewnętrznej części ("w ościeżach") na wypadek
    >gdyby się okazało że papier nie wystarczy (szlifowanie tarczą
    >diamentową wydaje mi się nadto ryzykowne...)

    Proponowal bym probe tarcza lamelkowa wygieta. To jest taka tarcza z
    przyklejanymi lamelami z papieru sciernego na zaklad pod katem do
    powierzchni tarczy. Ma te cenna wlasciwosc, ze w miare zuzywania sie
    odkrywaja sie kolejne ziarna scierne tworzac efekt samoostrzenia tarczy i
    jednoczesnie nie jest bardziej agresywna jak papier scierny.
    Temperatury jak pisze Tornad zupelnie bym sie nie obawial, zwlaszcza przy
    odcinaniu naroznika. Mozna by pokusic sie o szlifierke z regulacja obrotow,
    ma sie wtedy nieco wieksza kontrole, bo tarcza nie "wchodzi jak w maslo".

    Pozdro.. TK