eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieUE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D › Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
  • Data: 2023-04-06 09:56:54
    Temat: Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/04/2023 08:29, Myjk wrote:
> [...]
    es/CO2_ENG.pdf
    > Pewnie że nie czytają, bo im to zwisa. Mają produkt który wypracowali i
    > muszą go upchnąć żeby odpracować.

    Czyli spisek?

    > To trochę jak z Concorde, niby był, ale
    > latał tylko jako "maskotka". Wiele rzeczy tak powstaje, co nie znaczy że ma
    > sens.

    Wiadomo. W biznesie nie chodzi o opłacalność, tylko aby oszukać
    suwerena. Jak w 5G albo tym kłamstwie o okrągłej ziemii.

    > Np. FCEV.

    Albo, dajmy na to, porównajmy sytuację z R744 z rynkiwm past do butów na
    allegro. Też można odnaleźć analogię. A jak już mamy analogię, to
    dowonle brednie można z niej wyciągnąć.

    > No tak, powinni im pokazać tych specjalistów z usenetu

    Nie rozumiesz żartu. Oni mają w d... specjalistów z usenetu z beretami z
    antenką, którzy nic nie wiedzą o rynku, poza własna wioską, gdzie
    montują setną pompkę z najtańsze serii.

    > co twierdzą że
    > sprzedaż powinna iść jak ciepłe bułeczki

    Pokaż kto tak twierdzi. Ja tylko pokazuję, że łżesz jak pies twierdząc,
    że technologia jest skończona. Nie jest i ku Twojemu zmartwieniu: rynek
    profesjonalny rośnie.

    >, a siedzą w tych swoich halach
    > produkcyjnych i biurach i głowią się cemu się nie sprzedaje.

    Nie głowią się, tylko sprzedają. Na sprężarki CO2 dają 5 lat gwarancji.
    Samobójstwo, jeśli by wierzyć przypadkowym patospecjalistom z usenetu. A
    sprzedają. Dziwne, nie? To na pewno ONI są w błędzie, nie Janusze od
    dokręcania rurek.

    > No to, specjalisto usenetowy, odpowiedaj czemu technologia jest, a w 6 lat
    > wszyscy nadal instalują R32 i R290. Pewnie złe języki ludzkie...

    https://tinyurl.com/4upmst67

    "As final remarks, it is possible to assert that nowadays commercial
    refrigeration applications can go HFC-free all
    over Europe, since the usage of R744 as the only refrigerant in this
    sector is no longer open to dispute."

    https://r744.com/advansor-to-ship-co2-heat-pump-from
    -chillventa-to-denmark-for-district-heating-installa
    tion/

    "Danish OEM Advansor will be installing two 1.5MW (427TR) CO2 (R744)
    heat pumps[...]".

    i wiele innych...

    Może Twój kłopot polega na tym, że nie pojmujesz czym jest słowo
    "wszyscy" i wydaje Ci sie, że jak Janusz z Kilmapolimpex nie instaluje,
    to już nikt na świecie nie instaluje?

    140700722001608
    > Fajnie, a teraz pokaż domowe rozwiązania o których tutaj dyskutujemy.

    Była broszurka w poprzednim poście. Dałeś radę ją przeczytać? Z 2021 była.

    > Literalnie ile znasz instalacji domowych na R744?

    Wjasnie ci to, bo jesteś chyba dośc ograniczony w śledzeniu wątków:

    Bo ja jestem w "temacie"
    > i znam ZERO.

    No i na tym właśnie polega problem. Ty znasz zero. Na świecie są nie
    tylko sprzedawane instalacje chodzące na R744 o mocy magawatów, ale
    również przydomowe, jak w broszurce Philisa, której nie przeczytałeś.

    To że ich nie widzisz, to dlatego że we wiosce za dużo nie ma.

    To naprawdę, zdecydowanie za mało, aby określać jakąkolwiek przyszłość
    technologii na podsatwie właśnych doświadczeń w Jeżykach Dolnych.

    > Nie słyszałem od lat żeby ktokolwiek podchodził do tematu.

    Podchodzi wielu duzych graczy, generujac produkty klomercyjne, od
    chółodni na statkach po przydomowe pompki ciepła.

    Maiłeś linki wprost, pokazujace kompercyjne produkty.

    Nie słyszałeś?

    Cierpisz na rozdwojenie jaźni w trakcie czytania 1 posta? Masz 30
    sekundową pamięć?

    > No ale ty wiesz lepiej jako specjalista usenetowy.

    Ja wiem, bo potrafię wyciągać wnioski z czegoś innego niż statystyki
    montowania gównopomp przez Janusza z Kimapolimpexp.