eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieUE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D › Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
  • Data: 2023-04-10 22:59:58
    Temat: Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Obok
    > Nie zafiksuj się na ".pompa ciepła"
    > Klimatyzator to praktycznie to samo;))

    Ale klimatyzator bez przeróbek nie napedzi ci wody w kaloryferach.
    Natomiast grzanie klimatyzatorami, które obecnie uskuteczniam jest ok
    ale ma swoje wady.
    Za 20 koła mogłbym te wady wyeliminowac.
    Za 50 na dzis dzien wole wydac na coś ciekawszego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"