    From: "Krzysiek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: UPS do pieca
    Date: Thu, 1 Oct 2009 16:27:14 +0200

    > Często brakuje u nas prądu, i jak wracam z pracy to nie ma np. ciepłej
    > wody lub w zimie jest zimno. Myślę nad zakupem UPS aby to podtrzymać.
    > Sprawdzi się to?

    Na allegro widziałem coś co sprzedawca nazywa "inverter". Na wyjściu sinus,
    więc się sprawdzi. Do tego możesz podłączyć akumulatory jakie chcesz. 500W
    za jakieś 600zł 1kW za 900zł (najlepiej sprawdź sam, oglądałem to kilka dni
    temu) + akumulatory.
    Ale w przypadku długiej przerwy w zasilaniu, to raczej warto pomyśleć o
    małym UPS z sinusem i agregacie z autostartem.
    Pozdr.
    Krzysiek
    PS. Większość starych UPS'ów dawała sinus na wyjściu. Najlepiej kupić jakąś
    padlinę i wymienić akumulator w nadziei, że podziała jeszcze jakiś czas.