  • Data: 2010-03-18 12:16:25
    Temat: Re: Umowa ? Przed obejrzeniem domu ?
    Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kurcze wynika że pośrednicy robią łaskę swojemu klientowi który zlecił
    im sprzedaż swojej nieruchomości za którą obsługę zapłaci naprawdę
    duuużą kasę , bo prowizja wynosząca od kilku do kilkudziesieciu
    tysięcy złotych ...

    Po prostu pośrednicy to zwykli naciągacze którzy chcą orżnąć na kasę
    obie strony i tak naprawdę nie interesują się interesem sprzedawcy a
    jedynie swoim ...

    Sam będę sprzedawał niedługo swoje mieszkanie.

    Wiem że na pewno nie wystawię go w żadnej agencji , a jak już to na
    warunkach mi pasujących (jak znajdą sami klienta to odpalę im
    prowizję), ale jak ja sam znajdę to oczywiście o prowizji mogą
    pomarzyć ...

    Umieścić ogłoszenie na otodom anonse nie jest problemem i nie
    kosztuje jakiś gigantycznych pieniędzy , na pewno nie jest warte
    płacenia "pośrednikowi" który ma w dupie sprzedawcę kilku-nastu
    tysięcy złotych ...
    Pośrednikowi który sam zniechęca potencjalnych klientów ...

    Mnie tak zniechęcił że odechciało mi się korzystać z agencji ...

    Pośrednicy za swoją robotę i tak pobierają nieadekwatne do
    poniesionych kosztów pieniądze.

    Po prostu w dupach im się poprzewracało ...