  • Data: 2015-05-11 12:20:12
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 11 May 2015 10:36:31 +0200, Saiko Kila

    > W okolicznym lasie jest tyle co wcześniej. Ludzie palą butelkami nadal,
    > sądząc po zapachach i dymie. Dlaczego tak się dzieje to nie wiem. Może
    > muszą zbierać na opłaty za wywóz i na węgiel nie wystarcza.

    Myślę, że jak większość tak twierdzących, jesteś w mylnym błędzie. ;> Tzn.
    może zdarzają się palacze, co ogrzewają się starymi kapciami, butelkami
    itp. ale w większości smród i syf z komina to jednak wynik źle spalanego
    węgla w tradycyjny "zasypowy" sposób. Wtedy bowiem powstaje siwy, ciężki i
    śmierdzący dym snujący się po okolicy. W KRA robili ponoć niezapowiedzane
    kontrole i tylko w niewielkiej ilości znaleziono w kotłowniach jakieś
    śmieci.

    --
    Pozdor Myjk