  • Data: 2015-05-13 13:54:29
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 13 May 2015 12:14:02 +0200, Ergie

    > Żadnych. A jakie miałyby być?

    Mam na myśli głównie wykonanie, które nie wybacza nawet najmniejszych
    błędów, a które to ew. błędy może "naprawić" druga warstwa, izolacyjna. Co
    może przekładać się na koszty ogrzewania.

    > 40cm.

    Wspomniany człowiek będzie klecić z 36.5, nie będzie tynkować, pomieszka, a
    jak będzie za zimno (czyt. za dużo będzie płacić za ekosyf), to dołoży 5 cm
    styro. Dla mnie to jest podejście zupełnie nieprzemyślane. Zwłaszcza że
    piec (8-16kW) dobiera na chybił trafił bez liczenia zapotrzebowania.

    Ja nadal się waham z czego klecić. Szwagier proponuje porotherm + styro, ja
    raczej skłaniam się ku silce (ze względu na dobre wygłuszanie akustyczne i
    łatwą obróbkę).

    > Kolejny dom pewnie postawię z BK szerokości 24 + wełna.

    Wełna na elewacji zupełnie do mnie nie przemawia (zwłaszcza przy pełnym
    piętrze). Ma jakieś szczególne zalety w stosunku do styro frezowanego?

    --
    Pozdor Myjk