  • Data: 2015-05-13 10:12:03
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 13 May 2015 09:55:53 +0200, Ergie

    > W praktyce ja za mój dom (grzane ok 150m2) i CWU dla 5 osób za ten sezon (od
    > 25 października do 25 kwietnia) zapłaciłem niecałe 1800. A dom mam
    > jednowarstwowy z Ytonga a więc wcale nie tak ciepły jak inne współczesne.
    > Ile bym zaoszczędził mając groszek 300zł?

    Właśnie niedalej jak wczoraj na innym "forum" człowiek wyskoczył ze swoim
    szwagrem, który też, jak Ty, ma 1W mury, 130m2, grzeje ekosyfem i płaci
    zajefajnie mało, bo 1500 zł. ;)) Dlatego on też buduje 1W i też zamontuje
    ekosyf. W końcu co to za problem dorzucić paliwo i wyczyścić piec raz w
    tygodniu... Styropianu na ścianę nie położy, bo mieszkał w mieszkaniu
    obłożonym styropianem i mu grzyb wychodził na ścianach -- taki to
    niekorzystny mikroklimat robi ten styropian na elewacji... ;P Że wentylacja
    była po prostu ewidentnie uwalona, to już mało istotne.

    Swoją drogą, nie ma problemów z 1W z YT?
    Co tam za grubość masz tej "komórki"?

    --
    Pozdor Myjk