  • Data: 2015-08-16 13:37:52
    Temat: Re: Usuwanie suchych chwastow po randapie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 15 sierpnia 2015 17:45:17 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Oczywiście, jeśli masz na podwórku ściernisko.
    > Ja ciągle, z uporem maniaka piszę o pielęgnacji kostki brukowej i
    > galanterii betonowej.
    >
    > TG

    Na kostke to trzeba soli albo benzyny. Wtedy fugi pozostana czyste na długo.

    A żeby sprawnie pozbyc się chwastów trzeba czarnej folii albo starej wykladziny pcv.
    Kladzie sie taka na 2-3 tygodnie i po zdjęciu jej mamy:
    -Brak chwastów które bez światła umarły.
    -Brak chastów które umarły z powodu wysokiej temperatury pod takim gumolitem/folia
    -Ziemia jest miękka i wilgotna bo tam sie ładnie zbiera wilgoc i sie taka ziemie
    łatwo kopie.
    -Zwierzątka nie giną pod takim gumolitem, a jak im jest tam źle to moga sobie
    spokojnie stamtąd pójść gdzie indziej.

    Jak robilem trawniki na miejscu gdzie byly chwasty przez dziesiatki lat to wlasnie
    taka terapia foliowo gumolitowa zrobila co trzeba bez uzycia chemii.
    do dziś trawniki sa bez chwastów.
    A po drodze widziałem ze pod tym gumolitem jakaś jaszczurka i wąż/padalec sobie
    mieszkał.

    Łukasz Sczygiel