    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Date: Thu, 8 Sep 2016 23:46:20 +0200
    <57cf1538$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqnefc$8q2$1@node2.news.atman.pl>
    <57d00947$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <nqpuah$onk$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nqr6lg$qad$1@node2.news.atman.pl>
    <57d1d569$0$661$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2016-09-08 o 23:17, KIKI pisze:

    > Trzy tysie to jakieś 1500m3 gazu czyli 1000L oleju.
    > Więc pewnie grzejesz kominkiem albo siedzisz w swetrze :-) Pewnie nie
    > grzejesz garażu ani części pomieszczeń :-)
    > Powinienieś zużywać 1000L/100m2/rok razem z cwu.

    Nie grzeje garazu to fakt. Nie bardzo wiem po co mialbym go grzac. Nie
    grzeje tez kotlowni, spizarni i strychu. W domu jest jakies 22C a
    kominka uzywam okazjonalnie. Sciana 1W Porotherm 44cm. Pod dachem 30cm
    welny. 12cm Toprock i 18cm Supermata po krokwiach. Do dachu nie dalem
    sie dotknac fachowcom. Latem gazu nie uzywam. CWU grzeja solary, wiec
    sie myje gdyby co. 3500 zl to chyba najwyzsze fucktury jakie zaplacilem
    za sezon grzewczy. Jestem swiadom tez pewnych mankamentow w stylu zbyt
    cienkiego ocieplenia stropu pod malym tarasem. Tam nie zmiescilo sie
    wiecej styropianu jak 12-14cm by podloga byla na jednym poziomie. Sa tez
    dwa problemy z nadprozami pod dachem. Nie zdazylem przyciac
    prefabrykatow zanim powstal dach. Generalnie tak dzis ludzie mniej
    wiecej placa i nie jestem tu jakims prawdziwkiem. Gdybym mial placic jak
    piszesz przeszlo sesc tysi za sezon to chyba naprawde narzekal bym na
    dziurawy Porotherm. Tyle, albo i wiecej placi moj kolega za gaz, tyle,
    ze z butli. No i u niego miejscami snieg z dachu znika.

    Pozdro.. TK