  • Data: 2024-09-23 21:21:11
    Temat: Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poprzednio było, że tylko blachę falistą i wkręty. Obrabia się też
    > choćby belki drewniane, każda tochę inna, trzeba mierzyć na miejscu
    > w miarę postępu robót. Bajkopisarstwo doceniam, jak każde inne
    > rzemiosło.

    Ale bajki piszesz :) Łaty 4m są za grosze a zrobić stelaż, to 3 godzinki
    i gotowy, zwykłą piłą ręczną. Papa? Chyba nie wiesz ile kosztuje rolka
    zwykłej a potrzeba 3 rolki, czyli 150x3=450zł czyli cena blachy z
    rozbiórki. Robiłem tak 2x na dachu altany. Jeden rok dałem papę, zwykłą,
    bo po taniości. Ładnie położona...wytrzymała 3 lata i w jednym miejscu
    pękła a spory wiatr zrobił z reszty żagiel i odfrunęło. Dałem drugą
    papę, bo na szybko musiałem załatać to zrobiła się mała fałdka od słońca
    i też pękło i zaciekało. Wkurwiłem się i przykręciłem na to blachę. Umrę
    nim ona zgnije :)
    Kurtyna.

    --
    Pixel(R)??